17 februarie 2014

Costume barbatesti de mire - propunerile Gherasos

Buna dimi! Sper ca ati inceput saptamana in forta si cu chef de munca! :D Adica exact asa cum nu am eu! :D
Am vrut ca in postarea de astazi sa va vorbesc despre niste rochii de mireasa superbe, dar mi-am dat seama ca, pana acum, i-am ignorat complet pe domni. Si trebuia sa remediez situatia! Asadar, vreau sa va prezint cateva sugestii de costume pentru miri, pentru ca si ei trebuie sa arate bine in ziua nuntii! Doamnelor, luati-va partenerii langa voi, sa citeasca si ei aceasta postare, pentru ca le este adresata!
Eu, personal, sunt de parere ca negrul este cea mai eleganta si mai buna alegere pentru un costum barbatesc. La fel si camasa alba. Totusi, nu-mi plac costumele simple, clasice. Consider ca sacoul trebuie sa aiba ceva deosebit, niste detalii care sa il scoata din anonimat. Poate o broderie deosebita, reverul dintr-un alt material sau de o alta culoare, orice care sa aduca un plus de eleganta si de stil si sa-l evidentieze pe mire din multimea de invitati. Costumele simple, clasice, mi se par prea banale pentru un ginere! Mi se par interesante si costumele in care sacoul este de alta culoare! Plus ca sunt si la moda acum, cand designerii ii incurajeaza pe domni sa aiba curaj si sa poarte accente de culoare.
De asemenea, sfatuiti-va partenerii sa fie foarte atenti la croiala hainelor si sa aleaga doar ce ii avantajeaza cu adevarat!
Mergand mai departe, as vrea sa va marturisesc ca mie nu-mi plac absolut deloc costumele barbatesti cu vesta! N-am nimic cu barbatii care aleg sa poarte astfel de combinatii, dar mie nu-mi plac! Un sacou cambrat, o camasa alba si un papion sunt alegerea perfecta pentru un mire modern si elegant!
Pe site-ul Gherasos.ro am gasit cateva costume de mire foarte frumoase, ce se potrivesc perfect preferintelor mele! :) Desigur, daca voi sau partenerii din dotare (:D) aveti alte preferinte, gasiti modele variate aici.
Sa va arat alegerile mele!
Il gasiti aici.

Il gasiti aici.
Il gasiti aici.
Il gasiti aici.
Acum, sa va spun de ce va recomand Gherasos! Au produse de calitate, la preturi accesibile! Nu spun asta doar din auzite, ci pentru ca sotul meu are costume de la ei si chiar sunt deosebite! Croiala este exceptionala, materialele cad bine pe corp si nu se fac urate dupa mai multe purtari, designul este modern! Spuneam ca preturile nu sunt exagerate si chiar asa este! Costumele de mire de mai sus costa, fiecare, in jur de 1000 de lei. Mie nu mi se pare ca ar fi un pret mare, pentru un astfel de costum!
In plus, imi place si faptul ca ofera posibilitatea de a achizitona astfel de produse online, fara sa va deplasati la unul din magazinele lor. Pentru persoanele care nu sunt din Bucuresti, e excelent! Totusi, daca aveti posibilitatea sa le treceti pragul, eu zic sa o faceti, pentru a vedea pe viu cum va vine tinuta aleasa! Pana la urma, nunta este un eveniment deosebit si unic in viata, asa ca mirele, la fel ca mireasa, trebuie sa arate fabulos!
Pentru ca am ajuns la finalul postarii, as vrea sa stiu ce costum, din cele prezentate mai sus, le-a placut partenerului vostru cel mai mult! Sau voua! Ori cum ati vrea sa va vedeti iubitul imbracat in ziua nuntii. Sau cum a fost imbracat, daca deja ati trecut prin emotiile evenimentului. Astept impresii! :)

4 comentarii:

  1. Costumul cu sacoul albastru e foarte elegant, acela i-a placut si sotului meu. La nunta sotul meu a avut un costum negru, simplu, cu papion rosu. Rosu a fost si buchetul meu de mireasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place in general cele pe negru :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...