7 aprilie 2014

7 intrebari despre frumusete, 7 raspunsuri din partea mea

Beauty Barometer a implinit de curand 2 ani (La cat mai multi!) si, pentru a marca evenimentul, a organizat un Atelier de frumusete. Adica o intalnire cu 10 bloggerite, in care au discutat despre frumusete si industria din spatele ei. Pentru minunata intalnire, Ana-Maria le-a pregatit fetelor cate sapte intrebari, intrebari la care am sa raspund si eu mai jos! :)
1. Ce inseamna pentru voi industria de beauty, cosmeticele? Fiind atat de pregatite si documentate, cum cumparati voi acum un produs cosmetic? 
Pentru mine, cosmeticele sunt una din modalitatile in care am grija de mine! Ma refer aici, in special, la produsele de ingrijire. Asa cum am grija sa mananc sanatos, sa ma relaxez, mi se pare firesc sa am grija si de tenul meu, de parul meu, de exteriorul intregului meu corp! Asadar, cosmeticele sunt o parte foarte importanta a vietii mele de zi cu zi si, sincer va spun, nu as putea sa traiesc fara ele!
De fiecare data cand imi cumpar un produs cosmetic nou, sunt foarte atenta ca acesta sa se potriveasca nevoilor mele, sa aiba ingrediente care nu-mi dauneaza (trebuie sa mentionez ca apreciez foarte mult produsele naturale 100% sau cu cat mai multe ingrediente de origine naturala). Atunci cand reusesc sa gasesc un produs bun, care sa-mi placa, ii raman fidela timp indelungat!
2. Care considerati ca au fost brandurile cu cea mai buna evolutie in ultimii 3 ani pentru piata romaneasca?
Eu as spune Farmec, Elmiplant, Nivea si L'Oreal! Au venit cu produse noi, pentru nevoi variate, le-au prezentat intr-un mod atragator si s-a vazut ca au pus mare pret pe calitate! Bravo lor!
3. Haideti sa facem niste previziuni pentru 2014 – care credeti ca vor fi cele mai interesante produse cosmetice care vor veni pe piata romaneasca?
Vopseaua de par Olia de la Garnier, Apa Micelara 3 in 1 de la Nivea, CC Cream-ul de la Nivea.
4.  Veti primi fiecare cate o foaie de hartie, va rog sa treceti pe ea cele 10 produse cosmetice pe care le-ati cumpara in acest moment, indiferent de context  - financiar sau geografic.
1. Blush Hervana Benefit, nuanta Divine Peach.
2. The POREfessional Benefit
3. High Beam Benefit
4. Flash - Jimmy Choo (parfum)
5. Romantic Eye Palette - Too Faced
6. Rouge Infusion Sephora - toate nuantele <3
7. Femme - Hugo Boss (parfum)
8. Idylle - Guerlain (parfum)
9. 212 Sexy - Carolina Herrera (parfum)
10. Pudra Sclipitoare Pivoine Delicate - L'Occitane en Provence
Mda, dupa cum vedeti, imi plac produsele Benefit si parfumurile (sunt o mare iubitoare si consumatoare de parfumuri, recunosc!). :D

5.       Vreau sa atingem centrul discutiei – Ultimate beauty choice – sa luam acel exemplu comic cu evadarea pe o  insula pustie J si care ar fi cele 7 produse pe care le-ati lua cu voi acolo. 7 este o cifra magica J.
Hmmm, daca e vorba de insula pustie, atunci clar am nevoie de produse cu SPF, pentru protejarea pielii. As lua asa:
1. Spray Protectie Invizibila - Nivea Sun
2. Crema de protectie solara si bronzare rapida pentru fata - Nivea Sun
3. Balsamul de buze Apidermaliv (e singurul care se comporta exemplar cu buzele mele si le lasa hidratate in orice situatie)
4. Anti-perspirantul meu Nivea invisible for black & white
5. Lotiunea de corp Deep Moisture de la Neutrogena (e divina! Se absoarbe foarte repede, nu lasa pelicula uleioasa, hidrateaza excelent, pentru timp indelungat)
6. Sampon L'Oreal Paris Elseve Total Repair
7. Balsam de par Garnier Ultra Doux cu shea & avocado
Concluzia: as lua doar produse de ingrijire! Nu cred ca as avea ce sa fac cu produsele de infrumusetare! In rest, daca as putea, as mai lua multe, multe carti!
6. Sunteti pe fuga catre un eveniment de beauty si trebuie sa va faceti un machiaj in exact 4 minute, nu 5 minute, ci 4. Ce produse folositi si cum faceti machiajul?
Trebuie sa recunosc ca nu sunt foarte priceputa la machiaj! In schimb, reusesc sa fiu mereu gata in cel mai scurt timp! In situatia de fata, cred ca as opta pentru un BB Cream, rimel, blush si un gloss trandafiriu.
7.  Ganditi-va ca pregatim o scrisoare capsula pentru viitor, pe care o vor citi bloggeritele de beauty care vor exista peste 10 ani, va rog sa notati pe aceasta coala mare de hartie fiecare un sfat, o recomandare, ceva despre un produs sau o marca, orice doriti voi.
Recomandati-le mereu cititoarelor voastre sa fie cat mai naturale, sa aleaga produse de calitate, potrivite pentru varsta si nevoile lor!

Gata, astea au fost intrebarile, acestea sunt raspunsurile mele! Daca vreti si voi sa raspundeti la ele (sau la unele dintre ele), nu ezitati sa imi scrieti la comentarii!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...