2 aprilie 2014

Costume de baie pentru o vara cool!

Sunt foarte fericit ca, in sfarsit, vine vara si voi merge la mare! Eu sunt unul din cei mai mari fani ai apei si ori de cate ori am ocazia pe timpul verii, merg la mare impreuna cu familia sau cu prietenii. Vara asta voi avea foarte mult timp liber, asa ca trebuie sa imi iau un costum de baie si sa ma pregatesc de marea distractie. Vreau sa termin toate proiectele pana cand incepe sezonul estival si de aceea voi lucra foarte mult in aceasta perioada. Stiu ca multi dintre voi nu aveti atat de mult de lucru ca mine, dar eu sunt unul din cei care programeaza diverse programe si aplicatii pentru Android. 
Muncesc foarte mult si vreau sa ma si relaxez cateodata. Concediul mi-l iau intotdeauna vara, ca sa fiu mereu pregatit de distractie. Am gasit deja pe net un costum de baie barbati foarte haios, pe care o sa il port vara aceasta, cand voi merge pentru prima oara cu prietenii la mare. Sotia imi zicea sa ii cumpar si ei niste geci de toamna dama fiindca a fost o perioada mai friguroasa. Eu vreau sa vina vara si nu cred ca vom mai avea parte de atatea ploi in urmatoatrea perioada, ca sa umblam foarte imbracati. Ce-i drept, a fost o perioada foarte urata in aceste saptamani, in care a plouat de foarte multe ori. Dupa 1 mai vreau sa fie frumos, soare, caldura si cat mai multa distractie la mare, unde voi sta cel putin o luna.

***Acest articol are scop publicitar si este un guest post

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...