25 aprilie 2014

Davidoff Cool Water Game Women - Parfumul perfect pentru o zi insorita!

Raze de soare bat in geam, inca de la primele ore ale diminetii. Toata camera e invadata de o lumina laptoasa, stralucitoare, ce te invaluie cu caldura ei, si stii ca ziua aceasta va fi una frumoasa. Stii ca soarele va fi cu tine in orice clipa si c-ai sa razi mult. Ca vei avea energie sa faci toate lucrurile pe care ti le-ai propus, iar la finalul zilei te vei declara multumita!
Cam acestea sunt trairile mele cand simt mireasma parfumului Davidoff Cool Water Game Women! Are o aroma proaspata, energizanta, ce te binedispune de la primul puf. Din punctul meu de vedere, este parfumul perfect pentru zilele calduroase, pentru ca te duce cu gandul la o vacanta pe o plaja cu nisip fin, unde poti sa te joci sau sa te relaxezi in voie, la o mare cu apa turcoaz, la o zi nesfarsita de vara!
Notele de top sunt fructate (mere Granny Smith si lamaie proaspata), dar fresh, si se simt clar, fiind covarsitoare. Dupa ce reuseste sa atrag atentia, Davidoff Cool Water Game Women se metamorfozeaza intr-un parfum senzual, notele de mijloc - fructe exotice, lotus si frezie - fiind responsabile de acesta schimbare surprinzatoare. La final, pielea ramane invaluita in arome adanci si fermecatoare de cedru, lemn de santal si ambra.

Ceea ce m-a surprins pe mine la acest parfum este faptul ca notele sale nu se succed cu rapiditate. Adica persista mult si trecerea dintre ele se face usor, insesizabil. L-am adulmecat de multe ori si am ajuns la concluzia ca notele de top se simt cam o ora (ceea ce este mult, acestea risipindu-se cam dupa 10, 15 minute). Chiar si prietenele mele mi-au spus ca aroma de lamaie este persistenta, naturala si nu dispare repede. Apoi, notele de mijloc rezista pe pielea mea cam 40 de minute, dupa care sunt inlocuite de acordurile finale, ce nu se mai lasa duse pana a doua zi. Da, de fiecare data am simtit acest parfum chiar si in dimineata urmatoare. Si, recunosc, imi place acest aspect, imi place ca am descoperit un parfum persistent, dar care e proaspat si efervescent, exact cum imi place mie! Sotul meu chiar mi-a marturisit ca acest parfum e ca mine: vesel, optimist, tonic, zambilicios (acest cuvant e inventat de noi si desemneaza persoanele care rad mult :D ), molipsitor cu energia sa! Un adevarat elixir de bunadispozitie si vigoare, ce imbraca pielea atat de frumos!
Fiind o creatie echilibrata, puternica (dar deloc deranjanta!), il vad ideal pentru a fi purtat la birou, la o plimbare in aer liber, la o intalnire cu prietenii sau iubitul, in timpul zilei. E un parfum solar, asa ca nu se potriveste pentru seara.
Eu il am de pe site-ul Arome de lux, unde il gasiti in variante de 50 ml si 100 ml, cu pretul de 79 lei, respectiv 99 lei. Nu costa mult deloc si daca va plac parfumurile de acest fel, sigur va veti indragosti de el! 
Va recomand sa va achizitionati parfumuri de aici, pentru ca toate sunt 100% originale si veti fi uimiti de seriozitatea si promptitudinea lor!

Acum, ia sa-mi spuneti, ati incercat acest parfum, cum vi se pare?! Ce alte parfumuri mai folositi vara? Eu imi doresc tare mult sa incerc Balenciaga L'Essence, Moschino I Love Love si Nina Ricci Nina L'Eau! Voi la ce parfumuri mai visati?

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...