1 aprilie 2014

Electrocasnicele perfecte

De curand am reusit sa renovez casa si in bucatarie am schimbat pana si gresia. Acum totul este nou si vreau sa schimb chiar si toate electrocasnicele. Deja am pus ochii pe un robot de bucatarie cu blender pe internet insa nu stiu daca o sa il iau. Mie mi-ar trebui in special un mixer, dar cred ca voi alege pana la urma sa iau de la Viva Collection robot de bucatarie cu mixer. Mie imi place sa imi petrec timpul liber gatind. Gatesc foarte mult pentru prietenii mei, care vin de multe ori la mine doar pentru a le pregati ceva bun de mancare. Sunt un maestru in bucatarie, dupa cum ma lauda mereu amicii mei. Sper sa gatesc mereu doar lucruri frumoase si cat mai gustoase! Un astfel de robot cu mixer mi-ar fi de mare ajutor in bucatarie. Eu gatesc foarte mult timp si mi-ar usura munca de fiecare data. Sigur o sa mi-l cumpar fiindca vreau ca noua mea bucatarie sa fie una ca cele din filme si cat mai moderna. O sa mai imi cumpar neaparat niste aparate de gatit cu aburi. Acestea sunt cele mai bune si pot sa imi pregatesc niste mancaruri usoare si savuroase, din legume crescute chiar in gradina din spatele casei. Mi-am amenajat special un solar pentru a creste cele mai bune legume in gradina. Eu nu prea sunt un fan al carnii si de cele mai multe ori gatesc doar cu legume. Voua va plac legumele de la tara?

***Acest articol are scop publicitar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...