29 aprilie 2014

Nunta cu tematica: Floare de bumbac // Wedding Theme: Cotton Flower

Desi n-am mai postat foarte des articole despre nunti, va spun, sincer, ca nu m-am oprit din a cauta inspiratie. Zi de zi citesc informatii noi din acest domeniu si-mi notez idei pentru postarile viitoare. Din pacate, reusesc foarte greu sa ma mobilizez si sa vi le impartasesc rapid. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?! :D
In urma cu vreo doua saptamani, am vazut pe un site niste imagini cu un decor de nunta cu flori de bumbac. Mi s-a parut foarte interesant! Si mi-a placut mult! Nu m-as fi gandit ca bumbacul (mai exact floarea lui) poate fi integrat intr-un decor de nunta si ca rezultatul poate fi WOW!
Desi seamana foarte bine cu un ghemotoc de vata, veti vedea in pozele de mai jos ca floarea de bumbac arata frumos si delicat atunci cand este integrata intr-un aranjament floral. Pentru ca este alba, recomand sa alegeti restul florilor intr-o culoare mai vibranta: galben, verde, albastru, mov, rosu. Contrastul puternic va da un aer modern decorului. Daca, din contra, va doriti o nunta vintage (sau de inspiratie rustica), atunci combinati floarea de bumbac cu nuante de maro, bej sau roz pudrat.
Nu stiu la ce pret poate ajunge un astfel de decor, dar, daca va permiteti, eu zic sa-l alegeti pentru nunta voastra! Sigur invitatii vor fi impresionati!
 
 

 
 
 
 
 
 

Cum vi se par aceste sugestii?! Va gandeati ca floarea de bumbac poate fi folosita si in aranjamentele florale?!

9 comentarii:

  1. Doamne, ce minunatie! Cata imaginatie pot avea unii oameni. Nu m-as fi gandit niciodata ca ar putea iesi asa ceva cu ajutorul florii de bumbac!! E impresionant cu adevarat! Sunt sigura ca ar da pe spate si cel mai pretentios invitat, un astfel de decor.
    Super postate, draga mea!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nota vintage are aspectul florii de bumbac! Grozave idei, imi vine sa mai fac cu Alex inca o nunta! :))
    Foarte frumoasa postarea, m-a relaxat!
    Te pupacesc, Andreea! :)

    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideea este cel puţin interesantă, mai ales pentru o nuntă vintage sau rustică. Arată foarte tare!
    Bănuiesc că procurarea florilor este mai complicată în România...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca e destul de greu sa faci o nunta la noi cu aceste flori. Si destul de scump! :D

      Ștergere
    2. Nu este greu, am avut nunti retro-romanesti cu flori de bumbac in aranjamente cat si cu decor din borangic. :)

      Ștergere
    3. Din borangic?! Ooo, cred ca e tare interesant! Imi poti trimite poze?! As putea sa fac o postare! :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...