2 aprilie 2014

Parfum de mireasa - Hugo Boss Femme

Exista vreo femeie care nu iubeste parfumurile si puterea lor de seductie?! Care nu se simte ispitita de aromele florale, orientale sau fructate?! Ma indoiesc! Sunt sigura ca fiecare femeie are un parfum preferat. Multe parfumuri ne pot seduce pentru perioade scurte, dar unul sigur e pe primul loc, unul singur le domina pe toate si devine semnatura noastra olfactiva! L-am putea recunoaste oriunde si oricand, notele lui ne-ar trezi simturile si ne-ar infiora de placere. Sunt tare curioasa care este parfumul vostru preferat si ce senzatii va face sa simtiti cand il purtati!
Astazi vreau sa va vorbesc despre al meu, despre cum ne-am intalnit si maniera lui de seductie.
Inainte, as vrea sa mentionez ca eu sunt foarte pretentioasa in alegerea unui parfum. Le prefer pe cele usoare, calde, feminine. Parfumurile grele, cu miros puternic, nu mi-au placut niciodata, dandu-mi dureri puternice de cap si o acuta senzatie de greata. Asadar, atunci cand reusesc sa gasesc un parfum care sa-mi placa, ii raman fidela mult timp si nu mai sunt tentata sa incerc altceva.
Anul trecut, insa, desi aveam un alt parfum preferat, mi-am dorit unul nou pentru nunta. O esenta deosebita, care sa ma fascineze si care sa-mi ramana intiparit in memorie ca fiind parfumul nuntii mele! Un parfum care sa-i placa si sotului meu si care, la fel, sa-i aminteasca de mine imbracata in rochia alba, ori de cate ori il va mai mirosi mai tarziu (asta suna putin a manipulare, nu?! :D ). Am inceput sa-l caut cu cateva luni inainte de nunta si nu reuseam sa-l gasesc nicaieri! Trebuia sa fie o creatie perfecta pentru mine, sa-mi placa toate notele lui, sa fie timid si, totusi, sa isi impuna personalitatea. Dar ia-l de unde nu-i!
Mai erau trei saptamani pana la nunta si aproape ca renuntasem la ideea de a avea un parfum nou, hotarand sa port unul ce-l foloseam de mult timp.
Insa minunea s-a intamplat! Mergand in vizite la niste rude, am avut ocazia sa miros niste mostre ale unor parfumuri si asa l-am descoperit pe EL, parfumul nuntii mele! M-am indragostit la prima adulmecare si-am stiut ca vom avea o relatie perfecta! Am stiut ca el va intelege ce fel de asteptari am, ce-mi doresc cu adevarat si ca va face tot posibilul sa ma simt speciala. Vorbesc de Hugo Boss Femme! Nu stiu cum de nu ne mai intalnisem pana atunci. Il tot vazusem in magazine si pe net, dar nu fusesem niciodata tentanta sa-l incerc. Poate ca ambalajul nesofisticat nu ma atrasese ... Dar acum am ajuns sa ador pana si simplitatea acestuia si mi se pare ca se potriveste perfect cu
potiunea ce-o gazduieste. 
Inainte sa va dezvalui cum miroase acest parfum si ce trezeste el in mine, as vrea sa facem un exercitiu de imaginatie si sa va ganditi ce parfum are femeia, in viziunea voastra. Cand spun femeie, ma refer la femeia ideala: puternica, dar delicata si fragila (in egala masura), eleganta si sofisticata, dar naturala in purtari, vesela, optimista, seducatoare, protectoare si cu o dorinta febrila de a fi protejata de barbatul ei, cocheta si jucausa, suava si tandra. Asadar, cam ce parfum credeti ca ar imbraca perfect pielea acestei femei?!
Eu sunt convinsa ca Hugo Boss Femme! Sunt convinsa ca acest parfum este o oda inchinata eternului feminin, ca a fost creat astfel incat fiecare doamna/domnisoara sa se regaseasca cu usurinta in notele lui si sa o faca sa se simta speciala. Lansat in 2006 si categorisit drept un parfum floral-fructat, mie mi se pare ca acesta are abilitatea de a invalui purtatoarea intr-o aura fascinanta, seducatoare. Notele de varf (coacaze negre, frezie si mandarina) te surprind de la prima adulmecare si te duc cu gandul la un parfum modern, usor jucaus. Dar crinul, iasomia si trandafirul bulgaresc din notele de mijloc isi fac simtita prezenta treptat si echilibreaza totul, aducand un stil clasic, potrivit femeilor de orice varsta. La final, pielea mai poarta doar pecetea notelor de baza - caisa, ambra si lamaie - o combinatie interesanta de arome, ce emana sensibilitate si tandrete.

Hugo Boss Femme nu-i un parfum puternic (asa cum spuneam si mai sus), dar nici nu trece neobservat. Se face simtit doar atat cat trebuie, atrage atentia, dar nu este foarte indraznet. Este un parfum tandru, proaspat, care transmite feminitate si rafinament. Strange in el toate momente frumoase din viata, toate visele si dorintele, clipele cand ne-am simtit speciale si fermecatoare si afirma cu tarie: "Sunt femeie si ma mandresc cu asta! Eu sunt sursa vietii!".
Toate aceste caracteristici ma fac sa consider acest parfum potrivit pentru a fi purtat in ziua nuntii! Eu m-am simtit speciala purtandu-l. Iar acum, de fiecare data cand il folosesc, resimt emotiile de atunci, imi amintesc de toate juramintele facute, dar, mai ales, de privirea calda a sotului meu si de cuvintele lui: "Esti atat de frumoasa!". Da, Hugo Boss Femme este si un parfum al iubirii, nu ma insel daca afirm asta!

Daca v-am facut si pe voi sa visati la acest parfum si vi-l doriti, va recomand sa-l achizitionati de pe site-ul Arome de lux! Il gasiti in varianta de 30 ml (129 lei) si de 70 ml (189 lei). As vrea sa mentionez ca va recomand acest site pentru ca aici toate parfumurile sunt 100% originale, venind ambalate atat in carton, cat si in tipla, exact ca cele din parfumeriile clasice. In plus, fiecare produs are inscriptionat codul EAN, pe care clientii il pot verifica pe paginile oficiale ale brand-urilor comercializate, pentru a se convinge ca au achizitionat un produs original.
Comenzile se livreaza in termen de 24 ore, oriunde pe teritoriul Romaniei, de la momentul confirmarii comenzii pe e-mail, in functie de disponibilitatea produselor. 
De asemenea, daca sunteti din Bucuresti, puteti sa va ridicati comanda personal de la magazinul lor din zona Piata Romana (Str. Mendeleev, Nr. 17, Bl. 1, Sc. 1, Et. 2, Ap. 14, Interfon 214, Bucuresti 010362). Eu nu am mai regasit acest aspect in serviciile magazinelor de parfumuri online, pana acum!
Toate produsele vin ambalate ca si un cadou, ceea ce demonstreaza multa atentie pentru detalii si pentru clienti. 
Au si un program foarte interesant si tentant de fidelizare, despre care puteti sa cititi, mai mult, aici.

Acum, as vrea sa stiu daca ati avut ocazia sa mirositi acest parfum si sa-mi spuneti ce impresie v-a lasat!

11 comentarii:

  1. Cat de mult mi-a placut postarea aceasta! Nu m-am gandit sa-mi schimb parfrumul pentru cea mai speciala zi, dar e perfect logic dupa ce am citit randurile tale. In weekend stiu ce fac :))), iau la rand parfumurile din duglas, cam stiu si eu cum as vrea sa fie, sper sa-l gasesc, ai dreptate, trebuie sa fie un parfum nou, sa creeze amintiri dupa aceea. :P M-a entuziasmat postarea ta de nu ai idee! :P
    Sper sa il gasesc si pe acesta la raft, sunt curioasa cum ai mirosit tu in ziua nuntii tale! :D

    Pup, draga mea!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simo, sa inteleg ca se apropie ziua cea mare?! :D Hai ca acum ma faci tu curioasa pe mine! Ma bucur ca iti place postarea!
      Te pup si eu!

      Ștergere
    2. Da, o sa fie in curand, un eveniment restans si destul de intim insa. :)
      Voiam sa-ti spun ca e minunat parfumul, l-am mirosit in weekend si categoric se inscrie in categoria parfumurilor pe care le-as purta cu mare drag. E clar ca ne asemanam din multe puncte de vedere! :P

      Ștergere
    3. Simo, ce ma bucur pentru tine! Poate ne arati si noua o poza pe blog! :)
      Ma gandeam eu ca-ti place parfumul, am vazut ca avem cam aceleasi gusturi! :*

      Ștergere
  2. Acum, adulmec in gol ...
    Il stiu, are o aroma minunata. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum miroase acest parfum dar l-ai descris frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miroase mult mai frumos decat am reusit eu sa redau prin cuvinte!

      Ștergere
  4. Nu stiu cum miroase acest parfum dar l-ai descris frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu acest parfum, nu am facut cunostinta. :)
    30 de ani nu puteam spune ca parfumul x ma reprezinta, insa imi placeau unele si le foloseam pana la terminare, daca gaseam un altul care sa-mi placa il foloseam la fel si uite ca am ajuns ca sa gasesc unul care sa nu fie doar un simplu parfum dragut.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...