1 aprilie 2014

Philips Floorcare

Am avut numai probleme in ultima vreme. Vechea casa in care stateam a trebuit sa o vand, din cauza unor probleme financiare, iar acum trebuie sa stau la bunicul meu. Nu imi plac deloc conditiile de aici dar trebuie sa ma conformez si sa fac tot posibilul sa fac curatenie luna in cel mai scurt timp. Am reusit deja sa bag de cateva zile internet asa ca imi pot comanda cat mai rapid un aparat portabil de curatat cu aburi.
Am auzit de la un amic ca SteamClenear este cel mai bun aparat de curatat cu aburi, asa ca trebuie sa il incerc si eu. Am intrat pe un site si am gasit un astfel de aparat la un pret foarte bun. Chiar vreau sa il comand fiindca este cel mai bun aparat cu care pot scoate petele de pe covoare, fara sa folosesc alti detergenti care lasa urme. Acest aparat foloseste niste bureti speciali din microfibra lavabili, care sunt rezistenti si ii pot folosi fara probleme pe o perioada mai lunga de timp. Aburul creat de aparat omoara toate bacteriile de pe suprafatele pe care vrei sa le cureti. Este foarte bun si nu ar trebui sa ii lipseasca nimanui din casa! O sa mai imi iau daca tot am zis sa comand de pe net si aspiratoare fara sac pe care le-am vazut intamplator pe acelasi site de unde vreau sa imi iau aparatul de curatat cu aburi. Sunt foarte bune pentru masina, asa ca le voi comanda.

***Acest articol are scop publicitar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...