4 aprilie 2014

Scrisoare catre Iepuras, despre o florarie online

Dragul meu Urecheat,

Lasa labutele jos si nu-ti mai freca ochii, pentru ca vezi bine, nu ti se pare, randurile astea ti le scriu chiar eu! Stiu ca nu ti-am mai scris de foarte mult timp, dar, pe cuvant, nu te-am uitat si mai cred, inca, in tine si in magia pe care o aduci in fiecare an, in dimineata de Paste! Iarta-ma, te rog, c-au trecut ani de la ultima scrisoare, dar am renuntat sa-ti mai scriu pentru c-am vazut cat de priceput esti la ghicit dorinte si la oferit cadouri minunate! Sincer, in fiecare an am asteptat sa gresesti ceva, sa te prind in ofsaid (daca tot esti bun la alergat, ma gandesc ca esti familiarizat si cu limbajul din fotbal), sa-mi aduci un cadou care sa nu-mi placa si apoi sa-ti reprosez toata viata! :D Mai, dar esti foarte bun! Ma tot gandesc c-ai urmat cursuri de mentalism, altfel nu-mi explic cum de-ai stiut sa-mi aduci exact ce-mi doresc, an de an! 
Dar de Pastele acesta sunt sigura ca nu mai ghicesti ce cadou vreau, pentru ca-mi doresc prea multe lucruri! Tocmai de-asta m-am gandit sa-ti scriu iar si sa-ti spun clar ce vreau de la tine. Nu te speria, nu-ti golesc tot contul, stiu ca te asteapta aproape toata populatia planetei! 
Tie am sa-ti cer doar un singur dar, iar restul mi le cumpar singura, promit! Asadar, de-ti doresti sa ma surprinzi placut, adu-mi, te rog, un aranjament floral de la Floraria cu Povesti! Este o florarie online, dar stiu ca esti inteligent si te descurci cu tehnologia, asa ca nu-mi fac probleme ca n-ai cunoaste tainele Internetului! In plus, site-ul lor e atat de bine structurat si accesibil, inca si un copil s-ar descurca sa plaseze o comanda! Asa ca nici tu n-ai cum sa-ti prinzi urechile acolo!
Gasesti pe site multe buchete de flori elegante, dar sa stii ca eu vreau sa-mi aduci unul special. Si ma mult nu-ti spun, las intuitia ta sa-si faca treaba!
Ai grija, cand ai sa vezi atat de multe buchete flori, toate nespus de frumoase, sa nu cumva sa ti se faca foame si sa ma lasi fara cadou!                             Sursa foto            
Ca-ti rup urechile, vorbesc serios! Suntem noi prieteni, dar pana la darul meu! Daca esti cuminte si acum si-mi aduci ce-ti cer, iti promit ca-ti ofer si eu morcovi bio, din gradina mea.

Si-ti mai dau si-un pont: Floraria cu Povesti are si un serviciu de livrare flori in cutii speciale  , asa ca n-ar strica sa-i faci o surpriza si consoartei tale! Ca orice doamna, sigur ii place si ei sa primeasca flori. Iar tu i-ai arata cat de mult o iubesti si o apreciezi! Dintre nenumarate flori online, sigur gasesti ceva potrivit pentru ea. Poate ca un buchet trandafiri ca cel din imagine ar fi alegerea perfecta!
Tu o cunosti mai bine, tu ii stii gusturile, eu doar ti-am dat o sugestie!
Eiii, dragul meu rontaitor, acum e timpul sa sfarsesc aceasta scrisoare! Ma gandesc ca mai ai si altele de citit, asa ca nu vreau sa-ti rapesc din timpul pretios!
Te astept in dimineata de Paste, negresit! Sa nu ma uiti!

Cu drag,
Andreea

***Articol scris pentru Primavara Bloggerilor, Campania Floraria cu povesti

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...