7 aprilie 2014

Un somn placut poate incepe cu un click

De fiecare data cand ma gandesc la un somn bun, odihnitor, imi vine in minte povestea cu printesa si bobul de mazare ascuns sub 20 de saltele. Bunica obisnuia sa mi-o spuna cand o vizitam si eu eram fascinata de modul ei de povestire. Insa ma tot gandeam ca acele saltele sigur nu erau de calitate, de se simtea bobul de mazare prin ele! Astazi, cand imi aduc aminte de acele vremuri, imi dau seama ca eu n-as vrea sa fiu o astfel de printesa! Nu, clar nu! Cand merg la culcare, vreau sa am un somn usor, sa ma cufund imediat in lumea viselor si sa raman acolo pana dimineata! Cand ma trezesc, vreau sa ma simt odihnita si relaxata, nu sa ma plang ca n-am dormit bine!
De aceea, pentru mine este foarte important sa am o saltea moale, dar care, in acelasi timp, sa-mi ofere sustinere. Modul cum dormim este foarte important pentru sanatatea noastra, asa ca trebuie sa ne alegem saltelele cu mare atentie! Iar eu am gasit si locul ideal de unde pot fi achizitionate saltele de calitate, ce garanteaza vise dulci: Salterra.ro! Cu doar un click, va puteti alege salteaua preferata, apoi o primiti acasa si va puteti bucura de un somn odihnitor.
Pentru ca suntem mereu in cautare de produse de calitate, oferta Salterra a fost gandita astfel incat sa raspunda celor mai diverse cerinte. 
De asemenea, pentru ca oferta sa fie cat mai variata, au fost adunate intr-un singur loc cele mai prestigioase branduri din Europa, precum si cele mai bune produse realizate in Romania. Colectia Salterra contine produse pentru fiecare tip de buget, toate de o calitate exceptionala! O saltea de calitate poate fi utilizata pana la 10 ani, fara a-si pierde proprietatile. Este o investitie pe termen lung in confortul si sanatatea noastra si tocmai de aceea trebuie sa o cumparam pe cea mai buna pe care ne-o permitem.
Cei mai multi oameni cumpara saltele cu arcuri, pentru ca acestea ofera confort, o foarte buna sustinere a coloanei vertebrale si sunt foarte rezistente in timp. Calitatea acestora depinde foarte mult de grosimea firului de sarma din otel si de numarul de arcuri din saltea. Cu cat firul de otel este mai gros, cu atat creste si fermitatea saltelei. Numarul de arcuri este cel care da stabilitate saltelei. Un numar mai mare de arcuri inseamna o crestere a calitatii sustinerii oferita de saltea.
Salteaua pe care as alege-o eu este CONDE PIKOLIN 29,5 cm! 
Este o saltea ferma si confortabila, perfecta pentru un somn de calitate! Tehnologia NormActive®, combinata cu spuma profilata cu 7 zone de confort si matlasata cu memory foam, asigura coloanei o pozitie corecta si reduce tendinta de schimbare a pozitiei in timpul somnului. 
Sistemul de arc continuu Normablock® iti garanteaza ca intreaga suprafață a saltelei este utila, iar atunci cand doua persoane dorm pe aceasta,  fiecare se bucura de zona sa de dormit, chiar daca au greutati foarte diferite. Acest sistem permite si o foarte buna circulatie a aerului. Astfel, aerul proaspat patrunde in interiorul saltelei și previne acumularea substante nocive.
Daca aveti un copil si va doriti si pentru el nopti linistite, atunci va recomand o Saltea Natura, din spuma si latex, creata special pentru ca cei mici sa aiba un somn odihnitor. O saltea buna asigura copilului un somn de calitate si in acelasi timp contribuie la buna sa dezvoltare osteo-articulara. Cercetarile in domeniul somnului copilului arata ca salteaua pentru copii trebuie sa fie noua, ferma, sa se potriveasca perfect formei patului, sa sustina corect corpul copilului in timpul somnului si sa fie confectionata din materiale care permit transferul de aer. 
Alegeti sa va treziti odihniti, alegeti saltele de calitate de la Salterra! Le gasiti la doar un click distanta!

***Articol scris pentru Blog Spring Orkestra 2014,  Campania Salterra: Din pasiune pentru somn usor

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...