6 mai 2014

Frumuseţe şi îngrijire la tine acasă?! Acum se poate!

Vă spun sincer, pentru mine nu există relaxare mai bună şi mai eficientă decât o baie lungă, fierbinte, parfumată cu arome delicioase şi cu spumă din belşug, pufoasă ca vata de zahăr! La finalul unei zile solicitante, ştiu perfect că un astfel de ritual va alunga toate gândurile negre şi-mi va reda buna dispoziţie. De aceea, baia mea arată ca un mic sanctuar al îngrijirii şi răsfăţului, fiind plină de recipiente cu fel de fel de arome gurmande, romantice sau senzuale, pe care le alternez, în funcţie de dispoziţie.
Am o mare slăbiciune pentru gelurile de duş, trebuie să recunosc! Mă las uşor sedusă de o mireasmă nouă, de promisiunea unei băi ca o experienţă senzorială completă, aşa că-mi cumpăr foarte des astfel de produse! Când am descoperit site-ul tian.ro, am accesat imediat categoria articolelor pentru baie şi acum visez la câteva creme de duş cu denumiri de poveste!
Prima care mi-a atras atenţia a fost Fantezie de ciocolată Dolce Vita. Cum sa nu cad pradă unei astfel de ispite, unei denumiri atât de sugestive?! Îmi şi imaginez râuri de ciocolată decadentă, umplându-mi uşor cada şi ademenindu-mă cu o aromă dulce, opulentă! Pe lângă răsfăţul olfactiv, m-aş bucura de o curăţare delicată, dar profundă a pielii şi de relaxarea tuturor simţurilor.
De asemenea, textura cremoasă şi plăcut parfumată ajută pielea să devină mai catifelată, mai moale şi mai stralucitoare, imbracând-o într-o aromă ameţitoare de ciocolată.
Crema de duş Plăcintă cu mere Dolce Vita m-a dus cu gândul la aroma plăcintelor făcute de bunica mea, în cuptorul sobei. Nimeni nu mai face placinte atât de bune ca ea! Aşa că-mi doresc un astfel de produs, care să-mi amintească de familie, de casă, de momente unice din copilăria mea, de prospeţimea fructelor!


După atât de mult dulce, sigur mi se va face poftă de ceva uşor acrişor, răcoritor. Aşa că un gel de duş Kiwi Suculent Dolce Vita este perfect pentru dimineţile când mă simt lipsită de energie, fiind antidotul perfect împotriva somnului şi oboselii. Extractul de kiwi şi componentele de îngrijire, precum şi aroma suculetă a acestui fruct exotic, îmbunătăţesc tonusul şi fermitatea pielii, calmează ţesuturile, hrănesc chiar şi pielea uscată şi agresată, transformând-o într-una fină şi luminoasă.
În afara dimineţilor când n-am chef să mă trezesc, sunt sigură că acest gel de duş e perfect şi pentru zilele de vară, fiind un adevărat cocktail de energie şi bună dispoziţie!
Aceste două produse mi-au atras atenţia cel mai mult, insa magazinul online TianDe este plin de tentaţii, oferind cosmetice bio pentru îngrijirea tenului, a corpului, a părului şi produse de make-up. Gama este foarte variată, încât sigur găsiţi produsele potrivite dorinţelor şi nevoilor voastre!
Sunt curioasă, voi aţi încercat aceste produse?! Ştiaţi de site-ul tian.ro?! Dacă nu, eu zic să-l accesaţi cât mai repede şi să-mi spuneţi ce produse vă atrag!

2 comentarii:

  1. Nu am auzit de acest site, dar in general gelurile de dus cu astfel de " miresme" nu ma prea atrag. In schimb eu am vazut interesant pe site-ul lor aceasta crema http://www.tian.ro/crema-regeneranta-anti(4)rid/ si una de ochi.. Au multe produse la preturi foarte bune!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...