13 mai 2014

THE ONE by Oriflame: Corector, Fond de ten şi Pudră IlluSkin - Review

Continuăm seria review-urilor produselor THE ONE by Oriflame, de data aceasta vorbind despre corectorul, fondul de ten şi pudra IlluSkin. Am ales să prezint împreuna aceste produse pentru că mi se pare că se potrivesc şi se completează perfect. Toate cele trei produse sunt îmbogăţite cu tehnologia HaloLight, ce conferă pielii luminozitate şi un aspect final perfect natural! Sună bine, nu?!

Încă de la început, aş vrea să menţionez că produsele pe care l-am primit spre testare nu s-au potrivit nuanţei pielii mele, fiind mai închise (mă refer la corector şi la fondul de ten). Acest aspect nu m-a deranjat, pentru că ştiu c-am să le pot utiliza în lunile următoare, când voi avea pielea mai bronzată. Ca să-mi fac o părere şi să v-o prezint şi vouă, evident că le-am încercat zilele acestea, în intimitatea casei. :)
Să le luăm pe rând!

Corector THE ONE IlluSkin
De la acest produs am avut nişte aşteptări foarte mari şi, în mare parte, mi le-a îndeplinit pe toate! Am nuanţa Nude Beige, cea mai închisă dintre cele trei disponibile (în broşură se mai găsesc Fair Light şi Nude Pink). 
Cred că Nude Pink este potrivit pentru mine şi abia aştept să-l încerc!

Revenind la ce poate face acest corector, trebuie să vă mărturisesc că reuşeşte, cu adevărat, să acopere cearcănele! V-am spus de nenumărate ori că eu am nişte cearcăne vizibile, pe care cu greu izbutesc să le acopăr, iar acest corector mi-a fost de mare ajutor! 

Are o consistenţă cremoasă, se aplică uşor (eu îl aplic cu degetele), şi nu se strânge în liniile fine din jurul ochilor. Cel puţin nu la mine! Promite să lumineze zona de sub ochi, însă eu n-am observat acest aspect. Probabil din cauza faptului că nuanţa nu mi se potriveşte. O alta, mai deschisă, sunt sigură că ar avea şi proprietatea aceasta!
Pe alte zone ale feţei nu l-am încercat. Îmi place cum se comportă ca şi anticearcăn şi pentru asta îl folosesc!

Produsul vine ambalat într-un tub simplu, uşor de manevrat şi de strecurat în orice poşetă. Cantitatea de 10 ml este suficientă pentru foarte multe aplicări, la fiecare folosire utilizându-se câte o picătură pentru fiecare ochi.

Dacă şi voi vă luptaţi cu cearcănele la fel ca mine, atunci chiar vă recomand să încercaţi acest corector, pentru că nu veţi fi deloc dezamăgite! Se găseşte, deja, în broşurile Oriflame, la preţul de 9.99 lei.
Fond de ten THE ONE IlluSkin
Am primit nuanţa Natural Beige, însă mi s-ar fi potrivit Nude Pink, eu având un ten cu un subton roz.

În primul rând, am fost impresionată de ambalaj! Este simplu, elegant, din sticlă, dotat cu pompiţă. Îmi place mult, mai ales sistemul de dozare, pentru că nu trebuie să-mi bag degetele în recipient (da, fondul de ten îl aplic, cel mai des, tot cu degetele :D ). Este mai igienic aşa, iar aerul nu ajunge la produs şi nu-i poate altera proprietăţile.
Consistenţa este foarte cremoasă şi se întinde uşor pe ten. Nu arată deloc ca o mască, este foarte natural şi lejer, ceea ce mă face să-l ador şi să mi-l doresc în nuanţa potrivită mie! Pur şi simplu nici nu simţi că ai fond de ten pe faţă!

 
Deşi nu are o textură "grea" reuşeşte să acopere tenul frumos şi să uniformizeze culoarea acestuia. Aş spune că acoperirea este medie şi nu cred că mă înşel! 

Aşa cum spuneam, după folosirea lui, pielea are o strălucire naturală. Nu arată nici mată, nici lucioasă, ci pur şi simplu sănătoasă şi radiantă! Vă spune asta cineva cu tenul mixt!

Fixat cu pudră, a reuşit să reziste şi să arate bine cam 8 ore, după care nu mai arăta uniform şi începuse să se strângă puţin în pliurile feţei. Este adevărat că nici nu l-am testat în condiţii "extreme", doar am stat în casă şi-am lucrat la calculator, am citit, adică n-am făcut nimic stresant sau obositor.

Concluzionând, pot afirma că-mi place acest fond de ten şi i-aş da nota 8,5 din 10! Faptul că are FPS 20 şi o textură lejeră, mă face să-l consider potrivit pentru machiajul de zi cu zi!
Dacă vă tentează, este disponibil în brosurile Oriflame la preţul de 27.99 lei, în şase nuanţe: Porcelain, Fair Nude, Nude Pink, Light Ivory, Natural Beige şi Olive Beige.

Pudra THE ONE IlluSkin
Nuanţa primită de mine este Medium şi, din fericire, aceasta mi se potriveşte! Deşi, la prima vedere, m-am gândit că este cam deschisă la culoare, se adaptează foarte bine nuanţei tenului.

Ambalajul, de asemenea, îmi place mult! Este mic, compact, uşor, dar pare rezistent, aşa că pot lua această pudră cu mine peste tot! 
Aplicată pe ten, are o textură fină şi îl lasă catifelat. Spuneam mai sus ca aceste produse se completează şi chiar cred asta! De exemplu, pudra fixează mulţumitor fondul de ten şi arată bine împreuna, oferind un finish natural.

Vine împreună cu un bureţel, dar mie nu-mi place cum se aplică cu acesta, aşa că vă recomand să folosiţi o pensulă.
În broşura actuală se găseşte la preţul de 32.99 lei.

Aceasta este părerea mea despre cele trei produse, sper că aţi avut răbdare să o parcurgeţi pe toată!
Acum, dacă aţi încercat şi voi aceste produse, aş vrea să-mi spuneţi cum vi s-au părut. V-au plăcut? Daca nu aţi avut ocazia să le folosiţi, care dintre ele vă tentează cel mai tare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...