2 iunie 2014

Decor de nuntă cu lavandă // Lavender Wedding Decoration

Trebuie sa recunosc că nu mă dau în vânt după mirosul de levănţică, însă îmi place foarte mult aspectul rustic al acestei flori. Ca să nu mai spun că sunt fascinată de lanurile de lavandă din Provence şi că-mi doresc o vacanţă acolo! :)

Sunt multe persoane, însă, care iubesc această aromă, iar dacă vă număraţi printre ele şi urmează să vă căsătoriţi, cred c-ar fi bine să luaţi în calcul un aranjament de nuntă cu lavandă. Culoarea acestei flori este atât de plăcută, încât decorul nunţii ar arăta ca desprins din vis! Şi totul ar fi învăluit în parfumul inconfundabil al lavandei, nunta voastră devenind o experienţă olfactivă de neuitat! Sigur invitaţii vor fi impresionaţi de un asemenea aranjament!

Mai jos găsiţi o selecţie de fotografii inspiraţionale, care mi-au plăcut tare mult!


 

 













Ce spuneţi, cum vi se par aceste idei? Vouă vă place mirosul de lavandă?

11 comentarii:

  1. arata superb <3..imi place foarte mult lavanda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place cum arata, nu si mirosul, e mult prea puternic pentru mine! :D

      Ștergere
  2. Da, da, vin la nunta cu lavanda! Si aduc toate gandurile bune de pe Lavender Thoughts! :)
    M-a cucerit coronita pe care o poarta pustoaica blondina pe cap!
    Imi place aroma lavandei si o gasesc relaxanta, dar nu in orice conditii!

    Pup cu mult drag, Andreea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. e superb... am ramas fara cuvinte :) .. iar lavanda imi place mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. De vis!
    Imi dai idei, prea multe idei. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase poze,imi place lavanda,mirosul ei,imi place articolul.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...