20 mai 2015

Summer Giveaway

Pentru ca temperaturile de afară nu mai seamană deloc a temperaturi de primavară, am hotarât că vara e deja aici și trebuie să sărbătorim asta printr-un giveaway (pe care vi-l promisesem de mult timp :D). Sper din tot sufletul să vă placă premiul și să vă înscrieți în număr cât mai mare!

Premiul este cel din fotografia de mai jos iar ca să-l câștigați trebuie să:
1. Dați Like paginii de FB a blogului - AICI
2. Sa dați Share acestui concurs pe pagina voastră de FB (aveți grijă ca Share-ul să fie public, să-l pot verifica și eu)
3. Să-mi lasați o adresă de mail la care să vă găsesc, în cazul în care veți câștiga
4. Să-mi spuneți ce planuri aveți pentru această vară (fie că plecați undeva în vacanță, fie că urmează să participați/organizați un eveniment deosebit etc.). Vreau răspunsuri cât mai detaliate, nu doar două vorbe.
 
Așadar, ca înscrierea să fie validă, trebuie să-mi lăsați un comentariu la această postare cu numele cu care ați dat Like paginii de FB a blogului, link-ul Share-ului, adresa de mail și răspunsul la întrebarea de mai sus.

Concursul începe astăzi, 20.05.2015, și se încheie în data de 7.06.2015, ora 23:59, urmând ca în zilele următoare să anunț câștigătoarea. Aceasta va avea la dispoziție 24h să-mi comunice datele de livrare a premiului. În cazul în care nu va răspunde la mailul meu, voi alege altă câștigătoare.

Și pentru că poza nu este foarte concludentă (nu am lumină suficientă în cameră), vă spun eu din ce este format premiul:
1. Demachiant delicat pentru ochi din gama Les Cosmetiques Carrefour
2. Demachiant lejer Apidermin
3. Cremă lejeră regenerantă de noapte Apidermin
4. Cremă matifiantă Hydra Science din gama Les Cosmetiques Carrefour
5. Loțiune de corp Avon Naturas cu parfum de trandafiri
6. Lip Stain Elf
7. Gloss I Love ... Lemons&Limes
8. Două lacuri de unghii: unul alb si unul albastru închis
9. 5 mostre din noua cremă Nivea Care
10. 2 mostre cremă Neovadiol Magistral Vichy
11. un portfard.

Mult noroc vă doresc!

UPDATE: La acest concurs au fost 49 de înscrieri valide iar caștigătoarea este nr. 20 - Adina Roz! Felicitări, draga mea! Tocmai ți-am trimis un mail, în care te anunț că ai câștigat. Ai la dispoziție 24h să-mi trimiți datele tale, pentru livrarea premiului. În caz contrar, voi alege altă câștigătoare.
 
Stați pe aproape, vor mai urma surprize! :)

107 comentarii:

  1. fb: Marilena Anton
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/764048310377326?pnref=story
    e-mail:marylena4you@yahoo.com
    Pentru aceasta vara imi doresc sa ne terminam casa si sper sa se intample cat mai repede si sa merg cu familia la munte in concediu cateva zile sa ne relaxam si sa uitam de griji.

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.facebook.com/ella.pin.75/posts/629685683835490?pnref=story share-ul iar emailu este:ellapin7@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa citesti cu atentie toate cerintele concursului si sa le indeplinesti, pentru ca inscrierea sa fie valida! Mersi!

      Ștergere
  3. ungureanu gabriela20 mai 2015 la 14:24

    https://www.facebook.com/gabriela.ungureanu.35/posts/1064313523583651
    fb ungureanu gabriela
    gaby_mimi18@yahoo.com
    in vara asta voi merge cateva zile la mare si o sa particip si la 3 nunti de care stiu pana acum...sper sa nu se mai iveasca vreuna :

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2. Asta cu nuntile e treaba costisitoare. :)) Eu am avut si 10 intr-o vara. :))

      Ștergere
  4. Buna.In aceasta vara, am programat un concediu pe bucati. Adica ,in primul weekend din iunie, 5-7, plec cu sotul si nasicii nostri in Hunedoara la Manastirea Prislop, sa ne rugam la Dumnezeu pentru daruirea unui bebe , si vom mai vizita Cetatea Malaiesti si apoi pt sambata am rezervat o excursie la paraul Boholtului cu plecare din Deva-Soimus-Boholt-Magura-Toplita unde ca mijloc de transport va fi calul(nu am mai calarit de cand aveam 10ani). In intre 17si 19 iulie avem iar programat un mini-concediu de 3 zile in Delta Dunariii, unde nu am fost niciodata si abia astept sa mananc peste de "la mama lui', urmand ca pe 20 iulie sa plecam 4 zile la mare, in Eforie Nord, statiunea noastra de suflet impreuna cu finicii nostri.Tot in aceasta vara avem de onorat cu prezenta nunta cumnatilor mei si botezul micului meu nasic. Va fi o vara plina si abia astept sa inceapa. Tu ce faci vara asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu trebuie sa nasc in iulie, asa ca nu mi-am facut planuri pentru vara asta. :D Doar astept intalnirea cu fetita mea.
      Te rog sa-mi lasi si numele de FB cu care ai dat like paginii, link-ul share-ului si o adresa de mail, ca inscrierea sa fie valida. Multumesc!

      Ștergere
    2. Nastere usoara si multa asnatate va doresc1 Cu siguranta intalnirea va fi un amagica
      FB:Georgiana Nuţă
      SHARE: https://www.facebook.com/GynaNutaPalada/posts/983192235047338?pnref=story
      E-mail:gina_sweety23@yahoo.com

      Ștergere
  5. FB: Nicoleta Alexandra
    Share: https://www.facebook.com/nicoleta.alexandra.5099/posts/1605725079705103?pnref=story
    Email: nicoleta_alexandra1993@yahoo.com
    Dupa ce voi termina examenele, eu, iubitul meu si cativa prieteni ne-am propus sa mergem la mare in Bulgaria, mai exact la Nisipurile de Aur. Desi am mai fost, ador sa merg in fiecare an acolo pentru ca este un loc superb, preturi accesibile si foarte, foarte multa distractie.
    Dupa ce ne vom intoarce de la mare, e posibil sa mergem si un weekend la munte, putin aer curat ne-ar prinde de minune, iar spre sfarsitul verii suntem invitati la o nunta!

    RăspundețiȘtergere
  6. fb:Nicoleta Agache
    share:https://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/848949878529739?pnref=story
    mail:niky_agache76@yahoo.com
    In vara asta imi doresc sa sa ajung cateva zile pe litoral,la munte si sa-mi vizitez o parte din rude.Mi-am propus sa fac mai multa miscare si sa mananc mai sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  7. FB:Iulia Sava
    SHARE:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1431262017192835&id=100009271518806&pnref=story
    yulik_4_u@yahoo.com
    am planuit sa merg cu sotul meu la munte

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim pentru concurs!
    FB: Cristina Popescu
    Share: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10204672323707535?pnref=story
    email: cristina.popesku@yahoo.com
    In aceasta vara, merem 7 zile la mare, impreuna cu cei 2 baieti ai nostri. La intoarcere, vom orrganiza o mare reuniune in familie: vine fratele meu impreuna cu familia in viizta, din Canada si sarbatorim zilele de nastere ale tatalui, nepoatelor, a finutei si a mea. Imi propun sa imni cumpar bicicleta si sa ma plimb impreuna cu sotul si baiatul cel mare.
    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  9. fb;https://www.facebook.com/alinaflorentina.hurmuz
    share;https://www.facebook.com/alinaflorentina.hurmuz/posts/803935799683443
    email;alinahurmuz_85@yahoo.com
    In vara asta imi doresc sa sa ajung cateva zile pe litoral cu familia mai ales pentru cel mic isi doreste foarte mult sau la munte aer curat si putina relaxare ne-ar prinde foarte bine .Apropo sarcina usoara si multa sanatate :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! In primul rand, sarcina fara probleme si nastere usoara iti doresc! Cred ca esti emotionata, am trecut si eu prin asta in urma cu trei ani! Doamne ajuta!
    fb: nadia alina candrea
    share: https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/1001925149827494?pnref=story
    new_nadiabios@yahoo.com
    Cat priveste planurile pentru vara aceasta...nu stiu daca ne vom bucura de o vacanta; urmez un program de terapie cu fiica -mea, care are o intarziere in dezvoltarea vorbirii si mergem la psiholog de doua ori pe saptamana; nu ne permitem pauze, vreau sa recupereze cat mai mult posibil pana la toamna, cand va merge la camin.
    Trebuie sa o sustin pe mama mea, care are nevoie de o operatie, are cataracta probabil, cred ca vom face multe drumuri la Dr...ca asa este in Romania; e greu si pana ai un diagnostic corect!
    Personal, as vrea sa ne permitem cateva zile in care sa ne relaxam in Romania, la Baile Felix, in paradisul apelor termale unde mie imi este cel mai bine! Si sa o luam si pe micuta, pentru ca dupa varsta de trei ani, are si ea voie sa se balaceasca in apa termala.
    In rest imi doresc sanatate...ca si la mine incep sa scartaie anumite segmente...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 8. Multa sanatate mamei si fiicei tale, iar tie multa putere! Da, sunt emotionata, mi-e si putin frica, dar abia astept s-o am pe micuta in brate!
      Te pup si eu, cu drag!

      Ștergere
  11. fb:https://www.facebook.com/valy.hurmuz
    share:https://www.facebook.com/valy.hurmuz/posts/725852190857551
    email:vaseavali@yahoo.com
    anul acesta ar fi in plan o mica evadare la mare ,si avem in plan petrecerea celui mic de 4ani .Multumim pentru concurs sanatate si sarcina usoara.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ghizdavu iuliana ,FB;Ghizdavu iuliana ,share;https://www.facebook.com/iulianasimona.ghizdavu/posts/1584734408470822?pnref=story ,e-mail ;giulianasimona@yahoo.com ,in aceasta vara as dori sa ajung cateva zile la mare ,la Eforie Nord ,in ultimii 3 ani nu am fost in concediu din cauza problemelor de sanatate ,apoi am de mers in luna august la nunta fratelui meu si la sfarsitul lunii august mi-am propus sa merg la munte cu cortul in muntii Retezat ,toate acestea se vor implinii doar cu ajutorul Bunului Dumnezeu ,multumim pentru concurs si nastere usoara iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. FB:Janeta Ivan
    Share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/391584950966079?pnref=story
    Anul acesta voi merge cu sotul la mare , aici in Romania la marea neagra , as vrea sa am o saptamana de relaxare pentru ca de 3 ani nu am mai fost in concediu si asta se simte .
    Mail:janeta_20072001@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. fb.pop aurelia
    share.https://www.facebook.com/pop.aurelia.5/posts/773936889380109?pnref=story
    mail.popaurelia53@

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adresa de mail nu e completa si nu ai raspuns la intrebare.

      Ștergere
    2. fb.pop aurelia
      share.https://www.facebook.com/pop.aurelia.5/posts/773936889380109?pnref=story
      mail.popaurelia53@yahoo.com
      vom merge cu familia la mare

      Ștergere
  16. Fb:Cristi Andreea
    Share:https://www.facebook.com/andreea.cristi.94/posts/378678708992488?pnref=story
    monicaandreea98@yahoo.com
    Vara asta mi-am propus ca eu si familia mea sa mergem la tara, la ai mei,este atat de frumos incat nu prea asi vrea sa mai intorc,dar trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  17. fb alina nicoleta preda
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1415509345438673&id=100009388624288&pnref=story
    mail aly22preda@yahoo.com
    In aceasta vara planuiesc un concediu la mare cu iubitul si colegii de munca.sper ca pana atunci sa trec cu bine si niste examene sa ma pot relaxa in voie si fara griji.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nume Facebook : Georgiana Loredana Lazar
    Link Share : https://www.facebook.com/georgianaloredana.lazar/posts/677671522338850?pnref=story
    E-mail : gia_ana80@yahoo.ro
    Vara aceasta sper sa ajung la munte, oriunde dar sa fie la munte, la aer curat , sa scap de zapuseala verii, sa stau linistita la umbra si sa privesc natura

    RăspundețiȘtergere
  19. Rotaru Gabriela Tatiana
    FB: Rotaru Gabriela Tatiana
    Share:https://www.facebook.com/rotaru.gabrielatatiana/posts/779289055522880?pnref=story, e-mail: gabryela67@yahoo.com
    Anul acesta vom merge la Baile Herculane ,nu am mers niciodata,vizitam dar ne tratam si sanatatea.Multumesc pentru sansa de a participa la acest minunat concurs.

    RăspundețiȘtergere
  20. share https://www.facebook.com/gabriela.nastase.58/posts/10206870868919747?pnref=story
    mail gabrielanastase2000@yahoo.com
    vaiii vara asta e bestiala rau de tot, :)))) concediul o sa il petrec acasa, iar la intrebarea de ce, raspunsul e practic, am aproximativ 20 de nunti, majoritatea rude, deci trebuie facut act de prezenta fizica si .....portofelul, asa ca ..... vara asta am pus-o bine de tot, anul asta investesc :)))) ca la beneficii nu ma mai gandesc, dar deh trebuie sa imi golesc bine buzunarul, concediu nu - nunti da. Pe scurt, o sa ma bronzez la bloc si poate cine stie o sa am timp intr-un week-end sa dau o fuga la munte sa imi aerisesc creierii si sa imi incarc putin bateriile. Concluzia este, sa aveti concedii placute, si cat mai putine nunti, gata cu detalierea ca mi se trezesc piticii de pe creier si ii apuca nebuneala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 17. Pfff, iti urez sa ai un portofel plin si mult chef de distractie! :D

      Ștergere
    2. sarut mana mult, anul asta scrie saracie pe mine :)))), dar macar sper sa ma distrez pe masura darului, sau mai bine zis darurilor

      Ștergere
  21. Fb Ene Maria
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=423654604489275&id=100005342163092&pnref=story
    email maria_ene_1964@yahoo.com
    In vara asta imi doresc sa sa ajung cateva zile la mare , pentru ca de cativa ani nu am fost in concediu si asta se simte .

    RăspundețiȘtergere
  22. FB: crystyna nichita
    share; https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/728166477292056
    email: inncristina@gmail.com
    Sper ca anul acesta sa am timp de o vacanta la mare.

    RăspundețiȘtergere
  23. FB: Adina Roz, share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1398403097154363&id=100009540574194, mail: adina_dulce@yahoo.ro Intrucat am vizitat imprejurimile si am marcat pe harta tarii mare parte din atractiile turistice, mi ar placea, de fapt, visez, la o excursie in strainatate, macar 2-3 zile. Sper sa inlatur obstacolele de toate naturile si sa merg!

    RăspundețiȘtergere
  24. fb-Monika Erzsebet
    https://www.facebook.com/monika.erzsebet/posts/685009961631234
    monikaerzsebet@yahoo.com
    In primul rand multumim frumos pentru acest concurs special!
    Anul acesta as vrea sa merg la mare cu prietenul, de 4 ani tot planificam acest concediu si sper din suflet ca anul acesta sa reusim sa ajungem :)

    RăspundețiȘtergere
  25. FB like: Adina Gavriloi
    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/900140740028923?pnref=story
    Mail: gavriloiadina@yahoo.com
    Pentru această vară nu am nici un plan, iau lucrurile așa cum vin, dacă se ivește ceva, o petrecere, o ieșire, bine, dacă nu, nu.Muncă și iar muncă.

    RăspundețiȘtergere
  26. Daniela Alexandra Verde24 mai 2015 la 00:43

    Fb: Daniela Alexandra Verde
    Share: https://www.facebook.com/merreverzi/posts/1633555336863639?pnref=story
    Email: alice_verde_de_paris@yahoo.com
    La vara eu imi doresc sa petrecem macar o saptamana de relaxare departe de oras, undeva pe malul Dunarii, eu cu familia si catelusa de care nu ma despart niciodata. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. https://www.facebook.com/eudania85/posts/1446398062342088
    In aceasta vara intentionez sa merg in Grecia, deja am inceput sa caut oferele cele mai avantajoase pentru cazare si transport. eudania85 @ gmail . com

    RăspundețiȘtergere
  28. https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/869917569752310?pnref=story
    fb adian radu
    raduadina87@gmail.com
    Vara aceasta am multe planuri.In primul rand imi doresc sa imi cumpar un apartament apoi in august ma voi casatori.Sper sa am banii necesari ca dupa nunta sa imi pot face o sedinta foto si sa pot merge 2-3 zile, alaturi de sotul meu, in luna de miere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 25. Ooo, ce planuri frumoase aia! Mult succes si sa te bucuri de fiecare moment!

      Ștergere
  29. FB: Denisa Ivascu
    Share: https://www.facebook.com/denise.ad.31/posts/629537553849300?pnref=story
    Email: make_me_smile82@yahoo.com
    La vara imi doresc sa vizitez cat mai multe locuri din tara (nu m-am hotarat inca exact ce voi vizita) si sa ajung la mare. :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Constantin Tolea24 mai 2015 la 23:49

    SHARE: https://www.facebook.com/constantin.tolean/posts/1643942542504811?pnref=story
    FB: Constantin Tolea
    MAIL: costicosti1001@yahoo.ro
    Noi ne programasem sa facem un popas de cateva zile la Herculane, dar cum pe acolo am inteles ca bate vantul, cam totul e in decadere, o sa vedem ce variante mai sunt, posibil sa mergem la munte, sa ne racorim un pic.

    RăspundețiȘtergere
  31. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1455447071419377&id=100008622935523&pnref=story
    FB : Claudia Claudia
    ciuhureanu_camelia@yahoo.com
    Suntem invitati la cateva nunti....dar speram sa ajungem si la mare cateva zile si apoi in Delta......si sa imi schimb culoarea parului......

    RăspundețiȘtergere
  32. Tiberiu Alboiu26 mai 2015 la 22:08

    Fb: Tiberiu Alboiu
    Share: https://www.facebook.com/tiberiu.tibi/posts/377086539155524?pnref=story
    tibi.lineage@yahoo.ro
    Nu am mai fost de vreo 2 ani la mare, impreuna cu familia si cativa prieteni, anul acesta ne dorim sa mergem din nou, cu masina proprietate personala sau sa mergem cu cortul, nu ar fi o idee rea, dar asteptam sa vedem si variantele sotiioarelor. :D

    RăspundețiȘtergere
  33. https://www.facebook.com/ion.oprea.501/posts/840501776029867
    fb ion oprea
    vara acesta voi pleca prin maramures sa vizitez,cateva zile la mare si am si doua nunti!!
    sukru_f@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. lautarescu adriana27 mai 2015 la 14:43

    https://www.facebook.com/adriana.lautarescu/posts/739363782853503
    fb adriana lautarescu
    lautarescuadriana@yahoo.com
    vreau sa plec la mare si sa ma duc si la tratamente pentru reumatism

    RăspundețiȘtergere
  35. Victoria White27 mai 2015 la 22:13

    https://www.facebook.com/victoriawhite2014/posts/401402910051583?pnref=story
    FB: Victoria White
    victoriavicky31@yahoo.ro
    La mine nu e nimic batut in cuie, insa planul este sa mergem la mare, eu cu cei mici si cu sotul. Asteptam concediul , banii si...repararea masinii. :D

    RăspundețiȘtergere
  36. ioana alexandrescu28 mai 2015 la 14:28

    https://www.facebook.com/ioana.alexandrescu.3/posts/774306042688509
    fb ioana alexandrescu
    ungureanuioana47@yahoo.com
    o sa plec cateva zile la mare si cateva la munte!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Fb: Victor Brad
    Share :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1621740958109534&id=100008209368490&pnref=story
    Mail: b.victor100@yahoo.ro
    La propuinerea sotiei o sa mergem cateva zile la munte, o bere rece, un mititel la gratar. Alternativve nu prea sunt, cam ce a fost anul trecut va fi si anul acesta. :) Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  38. Victoria Dawn Bibi29 mai 2015 la 23:28

    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1454135268233460&id=100009110032444&pnref=story
    fb: Victoria Dawn Bibi
    email: original.handmade@yahoo.ro
    Anul acesta, in asta vara aveam planificat revederea cu colegele/colegii de liceu, sper din tot sufletul sa ma pot duce, dar cu cea mica e ceva mai greu sa plec de acasa pentru ca nu o pot lasa cu sotul. :D Sper sa se alinieze astrele. :D

    RăspundețiȘtergere
  39. Anul acesta mergem la doua nunti ;) si vrem sa ne petrecem concediul in Grecia. Toti cunoscutii mei au fost numai noi nu. Trebuie sa mergem! Restul concediului o sa-l petrecem la tara ca sa ne definitivam bronzul :)
    beresmariac[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa-mi numele de FB si link-ul Share-ului, ca inscrierea sa fie valida!

      Ștergere
    2. Pentru mine se intrevede o vara aglomerata,eu si sotul meu am reusit sa ne luam un apartament al nostru,asa ca vom fi ocupati cu renovarea acestuia, si mai apoi mobilarea si utilarea acestuia pentru a deveni casuta de vis.
      Dar cu toate acestea,speram sa reusim sa mergem cateva zile la mare,iubesc soarele,apa si relaxarea pe malul marii ; avand in vedere ca nici anul trecut nu am mers la mare din cauza pregatirilor de nunta,nunta care a avut loc in spetembrie, ne dorim ca anul acesta sa ajungem neaparat si sa ne bucuram de cateva zile minunate.
      Pe FB sunt Mirela-Liliana Ion.
      Link-ul de share al giveaway-ului este : https://www.facebook.com/burcescu.mirelaliliana/posts/993995037299533?pnref=story
      Adresa de e-mail este : mirelaburcescu20@yahoo.com.
      O zi minunata iti doresc !!

      Ștergere
    3. 37. Ooo, ce frumos! Sa va bucurati de el si sa-l transformati intr-un adevarat camin!

      Ștergere
    4. Multumim frumos si tie iti doresc o sarcina usoara !!

      Ștergere
  40. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=432821500221964&id=100004823536530
    fb daniel adrian
    plec la mare o saptamana

    RăspundețiȘtergere
  41. FB: Fonodi Erika
    Share: https://www.facebook.com/fonodie/posts/934843009912053?pnref=story
    e-mail: fonodierika@yahoo.com
    Am planificat o vacanta la munte, zona Vartop, Arieseni. O sa petrecem cateva zile la o cabana, de acolo o sa mergem in excursii de o zi, la Groapa Ruginoasa si la Pestera Ghetarul de la Scarisoara.

    RăspundețiȘtergere
  42. FB- Elena Racovita
    Share-https://www.facebook.com/elena.racovita.73/posts/1581253305470059?pnref=story
    mail- cenzora 2012@yahoo.com
    Doresc cateva zile de relaxare,preferabil pe litoral dar inca nu m-am hotarat daca pe cel Romanesc sau Bulgaresc.Apoi o sa aloc ceva timp pentru cateva amenajari la casuta mea de la tara.

    RăspundețiȘtergere
  43. Ehe...anul trecut ne-am distrat si ne-am facut de cap si la Istanbul si la mare la noi , la all inclusive .:D . Anul acesta ne limitam la botezul unicei mele nepotele , care vine tocmai din Germania ...prin iulie. Apoi vom merge cu totii intr-o statiune la munte , tatal fetitei nu e roman ...si a auzit ca muntii nostri sunt fantastici. Sper sa nu-l dezamagesc.:) Am emotii !!! Nastere usoara si tie !!
    FB; Corina Cosa
    share ;https://www.facebook.com/corina.cosa/posts/860660850681572?pnref=story
    email; ccorina3@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Vara aceasta eu si sotul meu ne-am propus sa profitam la maximum de fiecare weekend liber si in fiecare dintre ele sa mergem sa vizitam un locuri in care nu am mai fost niciodata! Mi se pare geniala ideea si abia astept sa bat tara in lung si in lat, sa descopar locuri/traditii/obiceiuri/oameni noi... Eu imi doresc sa viziitam in special orase ca: Sibiu, Alba-Iulia, Cluj-Napoca, Arad, Timisoara...si lista poate continua...Presimt ca aceasta va fi una dintre cele mai tari veri traite de mine vreodata! Abia astept!

    Share: https://www.facebook.com/ioana.s.pavel/posts/1105418659485345?pnref=story
    E-mail: ioana_pavel89@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  45. Facebook: Macovei Florentina
    Share : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1668756566687379&id=100006591556021&pnref=story
    E-mail : florentinamacovei95@yahoo.com
    Planurile mele din aceasta vara cuprind o excursie la munte impreuna cu prietenul meu si in rest sa ma bucur de vacanta alaturi de parintii mei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  47. FB: Claudia Choice
    Share: https://www.facebook.com/claudia.choice.1/posts/1624423441103502
    e-mail: claudiaschoice88@gmail.com
    Vara asta imi doresc o saptamana de vacanta la mare, pe litoralul romanesc si poate si o zi in vizita pe litoralul bulgaresc. Mie imi place foarte mult marea, si de fiecare data cand ajung, nu ma mai dau iesita din apa.

    RăspundețiȘtergere
  48. fb naste elena
    share - https://www.facebook.com/nastase.elena53/posts/411104909069954?pnref=story
    mail elenanastase@outlook.com
    vara asta mi-a innebunit sotul, in sfarsit ma duce si pe mine intr-o vacanta de 1 saptamana la munte, bine asta cam dupa 15 ani in care nu am mai fost intr-o vacanta, ca deh viata asta are drumurile intortocheate, deci vant la pupa, pardon la munte dupa multi ani

    RăspundețiȘtergere
  49. FB- Marin Theodora
    SHARE-https://www.facebook.com/marin.theodora.5/posts/836914303064438?pnref=story
    Mail- tantitheo@yahoo.com
    Planurile erau marete,dar am coborat stacheta si m-am ales cu 7 zile la mare in Bulgaria(macar este all inclusive) si poate candva in toamna o sa merg intr-o statiune balneara sa-mi tratez afectiuni diferite.

    RăspundețiȘtergere
  50. https://www.facebook.com/Mary.Lena32/posts/787658244665350
    fb https://www.facebook.com/Mary.Lena32
    email radumarilena2010@yahoo.com
    Planuri pentru aceasta vara nu prea am intrucat nu stau foarte bine cu banii.Mi-as dori sa plecam macar 2-3 zile la munte pe la sffarsitul lunii iulie insa sunt sanse mici sa ajungem.

    RăspundețiȘtergere
  51. Facebook: Paula Pau
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1402584773403663&id=100009564609099&pnref=story
    Mail: paula.filip92@gmail.com
    Planuri de vacanta: Hmm. Am MULTE de facut vara aceasta, asa ca o sa ti le povestesc pe rand...
    1.la sfarsitul lunii e ziua mea, asa ca am planuit cu prietenele mele sa tragem o fuga doua zile pana la Mamaia.
    2. in luna iulie am admiterea la master(una din ele, ca planuiesc sa dau doua admiteri), asa ca imediat dupa ziua mea ar trebui sa ma pun cu burta pe carte :))
    3.in august am concediu de la munca, plec cu iubitul meu in grecia, sa vizitam thassos.
    4.tot in august merg la o nunta de-a unei prietene (partyyyy)
    5. septembrie e cu numaratul bobocilor, tre sa ma adun pt a doua admitere la master..
    Deci, dupa cum vezi, vara mea e cam plina.
    Tu ce vei face, Andreea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 47. Pentru ca eu trebuie sa nasc luna viitoare, n-am planuri prea mari pentru aceasta vara.:) Probabil ca vom alege plimbari scurte, in apropiere de Bucuresti, sa plecam dimineata si sa ne intoarcem seara. Apoi, la sfarsitul verii, ne pregatim de botez. :))

      Ștergere
    2. OO, vei fi mamica, ce dragut. Nastere usoara, sa fie sanatos bebele <3

      Ștergere
  52. fb. Nicoleta georgescu
    share:https://www.facebook.com/nicoleta.georgescu.31/posts/878957468829956?pnref=story
    nico.g2010@yahoo.com
    In aceasta vara mi-am propus sa vizitez orasul Sighisoara pentru ca nu am fost niciodata acolo. Am citit foarte multe articole despre singura cetate medievala locuita si in zilele noastre -SIGHISOARA care m-au facut curioasa si mi-au trezit interesul pentru a vizita aceasta parte a tarii.

    RăspundețiȘtergere
  53. fb: Anca Gabriela Lupu
    link share: https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/862041213865574
    email: anca.gabrielaa@yahoo.com
    Eu voi profita de aceasta vara, tinand cont ca in toamna imi doresc sa incep Masterul. Voi vizita tot judetul Hunedoara, Cetatea Devei, Castelul Corvinilor, Sarmisegetuza, as dori sa merg si la mare, insa nu stiu sigur daca ajung, eu asa imi doresc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...